Go´kväll

Sorry sorry glömde mina absoluta must have skorna, så här kommer dem (jag vet, jag har dem redan i svart, men de är bara sååå snygga i bruna)



Anyway, Fjusen var här förut en sväng, vi tryckte pizza & saft o snackade en massa. Var ett tag sen ja träffade min käre vän o vi han inte på långa vägar att prata om allt!!!

Sen kollade jag klart på Megamind (somnade inte) o har försökt fixa klart bloggen, som verkligen verkligen strejkar just nu, trött jag blir. Om det är något proffs där ute på kodning så säg gärna till, pliz!

Är sjukt trött men samtidigt överskottsenergi så jag tror jag dör...
Men ska i alla fall lägga mig och sova!!

PUSS&Gonatt

Kommentarer
Postat av: Fija

Ja de behövs nog sisådär tre dagar om vi ska komma igång och snacka om allt, men de va kul att göra dig lite glad iaf :) <3

2011-03-04 @ 22:26:21
URL: http://fijus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0