God morgon

Igår dampade internet loss så kunde inte blogga något!

Tog i alla fall en prommenad till Granngården med mamma och införskaffade mig ett till par ridbyxor, beiga. De var supersnygga! Sen bar det av till stallet för ridning, lastträning och hår-trimning av ponny.

Spenderade kvällen hemma hos Malin och Milla, jättemysigt! Milla var super-övertrött hela kvällen och crazybananas! Gulleunge!!

Nu sitter jag här och pluggar, verkligen aptråkigt. Idag ska jag försöka hinna med och sola, packa, övningsköra, åka till skolan vid halv tre, och sen hämta Theo (jag ska vara hundvakt hihi) och fixa klart det sista inför mässan imorgon. Ska försöka gå och lägga mig TIDIGT eftersom jag ska upp sjukt tidigt imorn. Buhuuu blir kaffe imorgon kan jag lova!!



PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0