Hej jag har inget liv

Installing Beach-figure 2011. Wait ...
█░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
System error, please try again for next year.

Nejrå skämt åsido...

Mässan i måndags gick awesome, men väldigt trött tjej efterår.
Igår gick ja i skolan aslänge, pluggade o var ute länge o busade med Theo (är ju hundvakt)

Idag har jag pluggat ännu mer, finslipat mitt nationella prov-tal i svenska (jag vet att jag är sent ute, men jag har liksom inte haft tid...), varit ute med Theo massa, HÄMTAT STUDIOBLIXTARNA till projektet och varit på möte.

Jag är trött och är inte alls sugen på att göra något muntligt anförande imorgon, känner mig inte tillräkligt förberedd... Men får försöka ha den superpositiva kritiken jag fick från Maria (svenska c lärare) i torsdags efter mitt muntliga anförande då och hoppas på det bästa...

Nu måste jag sticka till datasalen och skriva ut det "nya" talet och dra ut en sväng med Theo.

Skriver när jag fått tillbaka mitt liv

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0