Jag pluggar!!!!

Elller ja, inte just precis nu, men har skrvit en halv A4 på projektrapporten, det är alltid ngt. Sen var ja bara tvuuuungen att kolla facebook fast ja tkr att det suger getballe. ÖVERSLAGSHANDLING, hej!

Jag och Rasmus har haft mysförmiddag, han har legat på min mage o myst sönder o ja har kollat på 1000 avsnitt av Smallville! Sen när ja dog av hunder gjorde han allt för att vara så söt som möjligt o att vi skulle fortsätta sova. Svår att motstå vilket resulterade i en halvtimmes gos till, sen fick det vara nog!

Min söta bror har varit o köpt lakritsnappar och cola till mig, han skulle köpa kinder maxi också, men de var såklart slut :(

Har gått lite på benet idag, det går, men inte fort o inte skönt! Ska i alla fall på något sätt försöka mig på pch duscha sen, plastpåse på benet vare ja! Börjar känna mig riktigt ofräsh, även fast sist ja duschade så blev ja så ren som man bara kan bli av operationsskrubb...

Nej seriously, nu ska ja plugga! Vill ju vara uteeee en sån här azum fin dag (bortse från hagel/snow-stormen som är ibland). Men jaja, ska inte klaga, många vill nog gääärna ha en anledning att bara tjocka godis o ligga i soffan. Tyvärr är inte ja en av dem, men ja får väl försöka njuta av mitt underbara "lov" eller vad man kan kalla det (LÄS fett-tråkigt-så-jag-tror-ja-dör-snart).

BYYYEEE

Ps. Ska verkligen göra allt i min makt o fixa klart designen, för håller med er om att den ja har nu är asful! Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0