UF mässa

Yess mässan blev awesome
även fast vi hade dålig planering
vår monter blev faktiskt väldigt bra för att bara slänga upp ngt ;)
vi har fått in 15 beställningar på fotouppdrag
men häre va jobb det var innan o va stressit de va

sen efteråt var jag så sjukt trött så sov fram tills kvällsfikat
då kom min darling o massa folk o drog med mig dit, trött som ja vet inte vad
sen chill på mitt room med erik o mikael en stund

är inte trött alls nu, men känner mig helt körd i huvudet liksom, jobbigt!
imorn ska alla på studiebesök på universitetet, men ja ska inte med, orkar inte halta runt där liksom
så jag har EN lektion imorn, som börjar kvart över 3. SOOOOFT!!

Anyway, nu ska jag väl försöka sova eller i alla fall läsa min kickass bok som är sjukt bra!

PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0