VÅR

Helt underbart väder ute, HELT UNDERBART!

Har suttit inne hela morgonen och pluggat kemi och börjat fila på mitt muntliga prov i Svenska, boring!
Men snart ska jag ut och övningsköra och sen åka till stallet o ta en mysig skogstur, wunderbaart!

Jag tycker det är så svårt det här med svenskan, inte och skriva själva texten utan att jag sedan ska berätta den, att jag ska uttrycka mig likadant i tal som jag gör i skrift. Det är svårt! Sjukt svårt! Men jag ska verkligen göra mitt bästa!!

På torsdag ska vi gå på bio på samhällskunskapen, lite komiskt med obligatorisk närvaro på bio haha! Och så blire förhoppningsvis Skövde och Grevagården för att kolla på lite körhästar, asroligt jue!!

Så jag ska försöka leva upp till mina nya ideal nu, att verkligen plugga ordentligt i tid till allt, lägga upp en plan inför varje vecka, men att inte ha så höga krav på mig själv att jag mår dåligt över det. För mitt prio ett nu kommer vara mitt körkort. För nu måste jag lägga upp mina skolarbeten bättre om jag ska ha tid med körkortsteori. Så jag ska försöka få tillbaka orken till allt nu, för det är bara 3 månader kvar i skolan. Och det måste jag klara av. Så jag ska titta framåt, mot allt roligt vi kommer att uppleva.

UF mässan på CCC
När studioblixtarna kommer till projektet
Allt ruuuligt vi kommer att fota i vår
Utställningen med Brinne
När man kan gå till skolan i shorts och linne
Första doppet
Första solningen på Karms gräsmatta
Alla mysiga ridturer
Körlektionerna med Pelle
Känslan(förhoppningsvis) när man står där med körkortet i sin hand
Mina och Xuans galna shoppingrundor
Vårruset (kanske kanske kanske)
Allmogedagarna hemma hos Pia och Pelle
Alanya
Studentbalen på CCC
Balen på Mariebergsskogen
Studenten
Min lite sena studentbjudning
Irland

och sååå mycket mycket mer.

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0