alive

nu äntligen har jag fått igång internet (eller ja inte det trådlösa så just nu har ja megakort sladd ;) )och tv! värsta hightech med play kanaler i tvn, fan bättre än inspelningsbar, för nu finns ju allt jag vill se liksom! men var sjukt mycket sladdar och lådor och påsar och gud vet allt, och har massa sladdar över, de kanske kommer till användning nån gång! eller så kan jag ha sladd-auktion!

har i alla fall köpt en mega stor canvastavla idag, tror den kommer bli perfekt! fick även en superfin ljusstake av mammi, så även jag kan tända ljus på advent!

har ju lovat bilder på lägenheten, både före och efter, och det kommer! men tänkte mera till helgen, så jag kan ta kort när det är ljust här så det blir finare pics! so hold on so long!

annars då, utbildningen går bra, vi har faktiskt rätt roligt och ja, Malin och Therese är nog mer oseriösa än seriösa. men första samtalet närmar sig och alla är supernervösa! fast är väl egentligen mer nervös över slutprovet på torsdag, det är då det gäller!!

annars händer väl inget speciellt, nu ska jag duscha och götta mig i soffan med mina nya tv kanaler wihooo!

PUSSSA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0