arbetsförmedlingen

nu snart ska jag på inskrivningssamtal på arbetsförmedlingen, det går då inte fort att bli inskriven, hallå tänk om man vill ha jobb sådär supersnabbt då? funkar inte i svea landet!!

letade i alla fall fram mina betyg, helt okej och jag är rätt nöjd, men kunde dock ha pluggat under de tre åren och fått ännu bättre. men jag säger såhär, jag hade 3 roliga år, det är huvudsaken!! men  5 g(matte b+c, eng a+b & fyb), 16 vg & 12 mvg är rätt okej faktiskt, speciellt med tanke på att det är få kurser som jag verkligen har lagt ner slit på. (isf matte, eng o fysik b, men det gick ju ändå inge vidare där så) men betygen spelar oftast inte nån roll när man ska söka jobb, och är det problem någonstans med framtida utbildning så få jag väl helt enkelt läsa upp dem, så känner jag!

näjjje nu ska jag sluta tjata och klä på mig och sticka, hörs senare!

PUSSA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0