död blogg

som ni kanske har märkt så är internet rätt så DÖTT!
sådär lagomt kul! men nästa vecka får ja internet som BÖR funka, håller tummanra (sitter hemma hos pappa nuuu)

idag har jag i alla fall ridit, på söta söta Angel. bara skritt då eftersom vi får ta det sagta med säkert. men hon verkar inte ha ont, hon är så himla glad o possitiv och visar inga tecken på halthet/smärta! men jag och andrea ska främst köra på körning nu under en tid för att bygga upp muskulaturen tillsammans med lite ridning, eftersom jag är bättre ryttare än kusk, så jag kan komma åt henne på ett annat sätt på ryggen. och det är inte så att jag begär något arbete av henne utan bara att hon ska stetcha ut och mjukas upp lite grann.

snart flyttar även Mojje mustang upp till stall boviken, ska bli oerhört skönt att ha alla hästarna på samma ställe!

så nu ska jag dra mig hemåt och duscha lite o götta mig i soffan tror jag. jag är trött och det är bra, för måste komma i säng tidigt, ska slåss med alla galna gubbar o tanter på lasarettet imorn bitti innan jobbet, wish me luck. kan behövas!

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0