full rulle!

jepp upp tidigt imorse o packa ihop ÄNNU mer saker (omg hur många saker kan man haaaa???) och sen lägenheten hela förmiddan!

blev ett 2,5-3 timmes besök hos Johanna, den bästa frisören ever! Blev att fixa utväxten och lägga i lite mer slingor och klippa, mycket! för det var lite slitet hehehe!!
men som vanligt med Johanna fixade hon en dunder kur så nu är det hur mjukt som helst. hon pratade även om framtida planer och min lilla tanke på avklippning, men jag får hela tiden kalla fötter, så vi får väl se hur det blir med det!

anyway så blev det mer fix efteråt, och fick upp nästan all kakel dekoration, snyggt! alla småsaker är fixade och soffan är nerbärd! så nu fattas bord, säng, lite småsaker och alla skor hehehh. och det är många.

OCH, imorgon, vet ni vem som kommer till mig? Joooo min finafina Xuan, som jag inte träffat sedan studenten. galet! och gud vad jag saknat min roomie! så hon ska inviga första natten i lägenheten med mig, på fredag. myspys! jag är i alla fall en lycklig själ!

PUSSA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0