hej och välkommen till tele2tv...

har sagt det... kanske 10000 gånger idag. men jaja, gick ganska så bra, eller över lag gick det bra. höll mig lugn när arga kunder mensa sönder och fick många roliga! men är sjukt äckeltrött, tar sjukt mycket energi asså!!

var i alla fall meningen tillslut att jag skulle upp o rida imorse, men orkanvind och regn kändes sådär (speciellt eftersom ja var tvungen att cykla till sjukhuset o slåss med gamlingarna först) så sköt upp det. znoooooza i sängen ett tag (FIFAN VA GÖTT) och sen äta frulle o åka till sjukan. kan säga att jag stog stilla med cykeln, så mycket blåste det! sen handla lite, åka hem till papi o duscha, hem o städa lite och laga mat, äta och åka till jobbet. jobba, hem och äta, sen kom mamma, gått igenom lite papper, betalat räkningar och nu sitter jag här! sidär!

NU SÄNGEN PÅ DIRREN!

Pusssa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0