hua

mej vad jag är en dålig bloggerska! kan kanske vara för att det trådlösa internet inte funkar = måste ha min ca 1 m långa internet-sladd vilket innebär att jag måste sitta på golvet mitt framför modemet, JOBBIT! kan inte flytta det heller för den är ju inkopplad i boxen och blaj blaj hit och dit!!

har i alla fall haft super soff-mys med Rasmus på min mage, gosselurvfilt och filmer på tv1000 (som ja bara har nåra dagar till, buhuuu) och tänt första advent ljuset. MYS!

igår blev det tvättning, städning, åka till stan för kattens dag och fyndade massa kattmat! sedan upp till stallet för en ridtur i mörkret med gulligaste Angel! hon var dock lite vrång när jag skulle hoppa upp så fick hoppa upp från fel sida (har en speciell hoppa-upp sten en bit in i skogen) och egentligen är det inte svårt att hoppa upp på fel sida, men samtidigt äre så jävla knölit! man måste liksom tänka till lite. dax för mig och träna mera på det alltså!!
sedan har vi smörjt upp den "nya" selen vi fått låna av Lotta som ska passa till nya vagnen, dock har selen hängt i ett pannrum i åtta år. inte så väldans fräsh!

blev lite smått taggad av Fijas inlägg för några dagar sedan med termos-muggar! jag har som många andra på jobbet också min fina blåa termosmugg som jag lånat av pappa, men som inte är bra alls. det finns liksom inget lock ordentligt så om man ska lägga ner den i väskan nären är uppdrucken måste jag diska ur den =annars kaffe/oboy överallt! och den är inte så himla snygg heller.
så ska nog önska mig en i julklapp, en riktigt snygg, som håller värmen länge och inte läcker! har ju börjat dricka kaffe ibland (var nog största lögnen, espresso suger PLUS choklad blandat) för att kunna hålla mig vaken! men, kommer aldrig börja dricka kaffe på riktigt, varför börja med något äckligt som man blir beroende av och som är ohällsosamt för kroppen? nejtack!

nej men vet ni vad jag ska göra nu? jag ska ta och ta kort på min lägenhet och lägga upp lite senare :)

PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0