inga bilder

näjje blev inga bilder på lägenheten för kom ju på direkt att mitt bord var hemma hos pappa på betsning och oljning, så blir inte samma sak om inte bordet är där, fixar det på onsdag kanske :) vill ju ta fotona på dagen för att utnyttja dagsljuset!!

har i alla fall myst i soffan, lagat pannkakor, myst mer i soffan, varit hemma hos pappa o duschat (måste låna duschen ibland, min har sånt dåligt tryck) och käkat massa god mat!

så nu snart fortsätter beck så ska mysa ner mig i sängen med Rasmus! har varit en riktig slapp-dag men fyfan va gött, speciellt med tanke på vädret!

PUSSSSS

kolla in de här picsen jag hittade på pappas dator, så sött!!


min gamla ponny musa <3


älskade lilla Tindra som bäbis!


jesse james


min gamla kanin Bamse

okej ett litet smakprov, har ännu mer men blir en annan dag!

NATTTTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0