inget speciellt

att berätta egentligen än att det är mycket, galet mycket att lära sig på utbildningen. men jag o malin har kul i alla fall och alla andra är schyssta också. om man bortser från besserweisen, som låter som en jävla dryg stockholmare, som kan allt och är så sjukt jävla stolt över det. okej hon är duktig, hon har jobbat med sånt här förut, men attityden är rätt irreterande!

så livet är inte roligare än såhär egentligen! upp tidigt för att vakna, äta, fixa sig o samtidigt kolla på vakna, cykla till jobbet, vara där hela dagen, hem, äta mat, kolla tv och plötsligt är klockan supermycket o då blir det sängen igen! men imorn blir det förmodligen örebroooo!!

är lite ledsen i ögat också att jag inte sitter på premiären av Breaking Dawn :/  menmen, hoppas på att få se den SNART, som jag väntat!!

nu ska ja skynda mig hoppa i duschen innan bonde söker fru börjar!

PUSSSA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0