kan man vara tröttare?

hmm vet inte! har jobbat i lägenheten i över 12 timmar förutom en mini-lunch paus! trött och huvudvärk men det behövs, för allt tar sååååååånn tid. har nästan dödat x antal ikea möbler o saker, för fyfan va jävla dåliga påhitt med ihopbyggen för vissa saker! speciellt med mig med sååå långt tålamod vad gäller sånna saker!!

btw berättade jag att jag börjar jobba på måndag!! vet inte, men nu vet ni det i alla fall. sa det från början, att 14 november är bästa dagen att börja på, inflyttad o klar, kalasat mig klart OCH så slipper ja gå hemma o göra nothing for a while. men aldrig trodde jag väl att jag skulle få böja på JUST DEN DAGEN jag hoppades på. COOLT!

imorgon blire finaly klippning och färgning, eller färgningen beror på litegrann, eftersom jag reagerade på waran (blodmedicinen ja äter) och har fått lite utslag i hårbottnen, men vi får se på plats sa Johanna i alla fall, och har blivit beordrad hur jag ska försöka rätta till det. var inne till henne igår, förtvivlad, så hoppas att det är okej att slinga på!
för 5 månaders utväxt är inte det finaste om man säger så. har ju en helt ny outfit för mitt kalas så då vill ja inte att håret ska se taskit ut, och det BEHÖVER verkligen klippas, oavsett vad!!

NU INTA SÄNGLÄGE
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0