party, födelsedagskalas & nytt jobb

börjar med min födelsedagsfest som blev riktigt bra tycker jag, liten o mysig. så blev ja, xuan, isak, fijus, jaron och gurkan, perfekt många för min mini lägenhet! vi hängde hemma hos mig tills strax före elva då vi skyndade till nightshift för att gå in innan man mst betala (fattiga plus inte värt det) där var det faktiskt helt okej, träffade endel roligt folk, massa dans men också massa könstit folk, som vanligt i den här stan! tillbaka till lägenheten för lite efterfestmys och några sovtimmar. (btw isak önskar jag att jag fått se ditt ler-slide, verkligen!!)

min fina xuan åkte hem vid 11 på söndagen så var att åka till pappa och försöka lösa internet-frågan och sen skynda hem igen och städa. först kom mormor på lite fika- därefter lennie & mona, farfar, pappa, pontus, cissi, agnes & signe! fullt kan man säga! därefter blev kalas nr 3, alltså mallan, milla o glenn. och såklart mamma!!

fick i alla fall:
stekpanna, pajform, handmixer, serveringsfat, skedar med långt skaft, "3-våningsfat" med vindruvor, nötter o choklad, elvisp med tillhörande skål, 2 tavlor, rosa uggs, bak-kok-bok, 2 blommor, pengar och säkert mer saker jag inte kommer ihåg! jag är i alla fall supernöjd. och jusste, glömde nästan skriva the biggest present, alltså lägenheten!!
som btw är klar nu förutom lite småsaker, men det lever man utan!!

första dagen på jobbet då, eller man kanske ska säga kursen. "klassrum" som var potthett o ingen lust, maaaaassssa folk som presenterade sig o snackade om massa =hörde inte ett dugg och alla typ sov!
idag var det betydligt bättre i alla fall, men skulle nog vara tusen gånger värre om jag inte var i samma grupp som Malin!!
imorn är första delprovet, baaajs!!

igår lagade jag mat och däckade i soffan med rasmus <3 idag har ja hållt mig vaken, dock svårt! btw så verkar rasmus trivas suuuuuperbra! han har aldrig någonsin varit gosigare än han är nu, min lilla bäbis!!

så ska fylla i lite a-kassa papper, läsa igenom mina anteckningar, fixa mig inför kvällen och sova! NATTTII!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0