Pri Mary Angel

åkte ut en sväng till stallet och det var precis vad jag behövde. jag och andrea körde en sväng med Angel, som var piggaste ever, gullehästen! fixade lite i stallet när hon red en sväng på Caiprinhia och gossade med stallkatten Smulan. det mysigaste var när hon skakade på huvudet så allt hennes dreggel hamnade i mitt face OCH i min mun. mmmmm kattdreggel!! men hon är så söt ändå, så inte kan man klandra henne!

hade en riktigt härlig migrän när jag kom hem sådär, så la mig i soffan och göttade mig lite. men sen somnade jag och sov i ca 2 timmar, fyfan va skönt! känner mig som en ny människa nu. ääälskar att sova i soffan, det är det skönaste som finns hehe!!

nu ska ja soffmysa lite mer och käka ostkrokar, för det är okej o tröstäta när man är ledsen!

BYE










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0