r.i.p

vaknade och såg att jag fått ett sms av mamma, där det stod att tindra somnade in igår kväll! min lilla lilla bäbis ♥ jag som skulle åka dit idag, jag trodde väl att hon hade några dagar till kvar, och det var så mörkt igår så tänkte att jag åker nu på förmiddagen istället. och jag missade det, jag hann inte säga hejdå till min fina lilla tindra. fyfan va hemskt det känns nu, vet inte vart jag ska ta vägen! okej, men här kommer en bildbomb på min prinsessa ♥


2008 när Tindra flyttar med mig till Lillerud


ut på promenad på Lillerud


Tindra leker i rastburarna, på Lillerud


promenad på Lillerud


2009 på Lillerud



rastbur på Lillerud 2009


promenad Lillerud


promenad


vintern 2009, Lillerud


hösten 2008! Ser ut som att jag ska krama ihjäl henne haha!


Tindras nya bur


vinternt 2009


vintern 2009, Lillerud


sommaren 2010, nya buren


hösten 2008, Lillerud


Hösten 2009, Lillerud


hösten 2008, Lillerud. Vilar lite i rastburen


hösten 2008, Lillerud


duscha duscha duscha! höst 2010


badabadabada



blöt kanin ♥


och sen lite knä-gos ♥


goooos


bäbis-Tindra. såhär stog hennes öron i början!


en helt nyköpt kaninbäbis! gud va liten hon var ♥


Tindra flyttar ut till Granbergstal sommaren 2011. fick först bo i bur bredvid sin nya kompis men sedan flyttade de ihop. sista gången jag fick se mitt hjärta!

Vila i frid min vackra vackra lilla kanin!
13 aug 2006-4 november 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0