shootin st4r

kunde ju ha bloggat om Rihanna o alla stackars som har biljett o hotell o grejjer, men det sköter alla så fint utan mig, så jag får helt enkelt blogga om något annat. vadå? kanske om min inte så spännande dag...?

började med blodprov som vanligt på sjukan, sen #%@*##//, äta lunch med mammi, åka till jysk o djur o natur o shoppa littä, åka på nån info om nåt jobb på af, måla och götta i soffan!!

nej men på jysk fick jag med mig två superfina soffkuddar, en pedalpapperskorg till toan, duschdrapperi och handdukar.

och den snälle mannen på djur o natur, som lovade mig en flyttningsrabatt förra veckan GAV mig en kattsand. de är ju faktiskt rätt så dyra. plus att han stämplade i 2 st 10 kg:s stämplar i mitt häfte, fast ja bara "köpte"(läs fick) en 6 kg. (man får stämpel för varje kattsand man köper o den 6:e får man 50 % på). tack&tack säger jag då! köpte också en kattlåda, de lite nyare med lock som man inte behöver ta av locken för att byta i lådan, utan att öppna en lucka i taket. har bara sett denna typ av låda på just den här affären och ingen annan stans i karlskoga/örebro. nej men det känns skönt, och jag vet helt klart vem man ska gynna i fortsättningen, inte för att det var ett svårt val innan, men ändå! så nu är det bara kattmat kvar o Rasmus är redo att flytta in!

vad som är kvar för mig som jag vet såhär innan flytten är
- hallmöbel med förvaring
-vardagsrum/sovrums-lampa
-hallmatta
-mer kakeldekoration (eftersom ja köpte för få i örebro)
-stekpanna
-köksknivar
-kylskåp (ett på g)
-MAAAAAT

så det är ju faktiskt inte galet mycket saker, än så länge, mer kommer man att komma på när jag väl flyttat in. men jag vet vilken hallmöbel jag vill ha och ska nog ta och önska mig den i födelsedagspresent, eftersom jag fyller år nästa helg woop woop!!

nu blir det sängen, eller först lite Flickornas handbok i jakt och fiske av Melissa Bank som för tillfället är min drog.

PUSS&Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0