woop wooop

yesss idag tog vi samtal, i nästan 2 timmar, och det gick bra! dyngnervös före första men sen släppte det och blev mycket bättre, skönt!!

har egentligen inte gjort så mycket idag, var helt slutkörd efter all spänning så har kollat tv, pratat med comhems kundtjänst lääänge och så har mamma o pontus varit här! så ska diska och fräsha upp lite här och lägga mig i sängen och gosa med Rasmus och kolla tv! OCH det bästa är att jag börjar tjugo över 1 imorn. göötttt!! måste dock till sjukhuset o ta blodprov (som vanligt) innan klockan 11 men det är ju lyx ändå! får se om jag orkar sticka på stan en sväng och kolla lite julklappar eller inte, vi får se!



gårdagen blev i alla fall hem och äta en bulle och åka upp till stallet. skrittade med angel som var sötaste som vanligt. men hon står aldrig still vill min hoppa-upp sten när hon står med rumpan hemåt (hoppar upp en bit in i skogen när vi skrittat en stund) men om jag vänder henne så hon står med näsan mot hemåt så står hon blixtstilla. men hur lätt är det egentligen att hoppa upp på fel sida?? inte så lätt!! hahah!!
skrittade även ut, jag på cajpan och andrea på mojje! han är så cool, den fyraåriga bäbisen! ska nog ta och testrida han någon dag, har inte ridit han sen han var bejbi-bäbis heheh!!
kom i alla fall hem vid 10 och var dödstrött så blev sängen på dirren!!

nej men jobber känns inte lika dödsläskit nu efter idag, har lite lugnande nerver nu. men som sagt så kommer det ta tid innan man är duktig, men det kommer. det är inte det att jag är rädd att prata i telefon, utan att jag får totalt hjärnsläpp när kunderna ringer, eller är rädd att någon ska fråga något som jag inte kan (typ den tekniska delen som inte går o slå upp) men jaja, det går som det går :)

PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0