äckligt lösgodis

idag köpte jag lösgodis, och det mina vänner, händer inte så ofta. men idag kände jag att jag inte kunde välja när jag stod där på netto så fick bli en blandning istället, då alltså lösgodis.
men så kom jag att tänka på att de flesta människor som köper lösgodis alltid har "äckliga" godisar kvar i slutet. men varför köper man ens godisar som man inte vill ha? eller är det så att man bara inte är sugen på just det godisen som man var jättesugen på i affären, och då känns det äckligt. eller tror man att det är gott för att man kanske älskade det när man var liten eller så, men inte längre?!?

nej jag vet inte, men jag vet i alla fall att jag är lite tvärtom alla andra och börjar äta de "äckliga" så jag kan spara de sista tills sist!

nu happy ending på tvn!

PUSSSSA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0