cuz its the 50's

kan bara säga att det var sjukt skönt att träffa alla mina fina vänner igen, eller alla var väl en överdrift, men ett par i alla fall! Blev fix hos Marielle med Fija, Regina o Maria och sen bar det av mot Säffle till David o Jaron! Bilersan till Årjäng var väl lite seg sådär när David skulle ta sin rätt så gamla bil som generatorremmen sprack på. Men allt går att fixa med nylonstrumpbyxor, startkablar och två röda volvos, en framför och en bakom när man inte kan ha några ljus på!

Festen var väl sådär, en hel hög med fjortisar och dålig musik. Om det är 50 & 80 tals tema borde man väl ha sån musik? Neeeje! Och de spelade "ny" musik som ändå är gamal musik, typ ett år gamal musik. känner fail sådär hahhaah!! Och kändes väldigt härligt att bli uppraggad av 95:or, okej att jag har lite babyface men hallå!
Så vi har nog insett att Lillerudsfesterna har haft sina ljusa dagar nu och att vi får styra våra egna med alla utgågna lillerudare istället!!

Nu ska jag klä på mig (myser i pjamas, irlands-hoodie och mys-tofflor som jag fick av Lynda på Irland) och ta min cykel och åka ner och få massage! Dagen kommer även att bjuda på Kia-träning för Mojje o Andrea och träffa Malin och älskade lilla Millbert som äntligen är frisk!! (som jag väntatttt!)

BYYYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0