damsugare woop woop!

Idag, mina vänner, har jag och mammi arbetat i lägenheten i 8 timmar. Fett tråkigt, men önskar att det blev klart fortare så jag kan inreda! Menmen, får hålla mina fingrar i chack ett litet tag igen!!

Planen är såhär i alla fall!
-Måla o spackla klart denna vecka
-Måla tak i helgen
-Tapetsera nästa vecka
-Måla golv nästa helg (pappa o julle gör de, ja o mammi åker till IKEA!!)
-Sen städa som bara den och flytta in alla saker
-Och förhoppningsvis 12 november blire födelsedags-och inflyttningsferre!
-Och 13 november kalas (o fira fars dag också) med släkten!

Hoppas att det funkar!!

Har köpt en damsugare idag, eller mamma har köpt en åt mig, eftersom mina pengar kommer nästa vecka! Nu sitter jag och hjälper Pontus med matten, eller ja, försöker. Det motsvarar typ matte A men är så himla märkliga frågor. Men ska ge det ett försök igen!!

Hämtade också lådan med grejjer från Irland. DEN HÖLL, tack gode gud! Så har halft packat upp den, på vardagsrumsgolvet så får allt ta och fixa det också hehehe!!

PUSSSA


Vi äter skiten så vant
Att vi börjat gilla smaken utav skit
Om du aldrig provat hur kan du då vara säker ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0