det är inte lätt

och sminka sig när man har en tvååring som klättrar och rycker i en samtidigt. men träning ger färdighet, eller vad? provade i alla fall min nya foundation idag, och jag är supernöjd. det är inte direkt så att ja brukar sminka mig när jag bara ska ha hemma-mys men kunde inte hålla mig. tog på den vid tio i morse och bättrade bara på minilite på kinderna och under ögonen nu, fast det egentligen inte direkt behövdes. så har plattat håret, först tänkte jag locka, men är för lat. om ni undrar vart jag ska så ska jag på 70 års kalas, hos min låssasmamma cissis mamma!

fixade lite bilder förut, så ska skriva ut några och ha i lägenheten. jag tog macrobiler och gjorde dem svartvita förutom huvudobjektet, och ska ha dem i en sån där fyrkantig ram med ram som går längre ut än en normal ram. det ger ännu mer fokus på den färgglada delen av bilden. här får ni ett smakprov!



PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0