det går undan

klockan är 07.25 och jag är uppe! Och har varit uppe sedan sju i morse. Nu måste ni undra varför jag slagit i huvudet och är uppe såhär tidigt, eftersom jag inte gått upp såhär tidigt på väldigtväldigt länge. Men jag ska till sjukhuset idag för blodtagning och det är drop in mellan halv åtta och elva. Så tänkte åka dit rätt tidigt, åka till lägenhetenen efter och måla och därefter åka o luncha hos mormor!

SÅ, det är min dag än så länge! Ska även åka runt till djuraffärena och kolla lite saker till min lilla darling Rasmus, som sådär kattlåda, klös, kattmat och lite leksaker!

Nu minilite vakna med the voice o sen sticker jag, PUSSSSA


Kommentarer
Postat av: Amanda L

Vem är din idol i idol? :-D

2011-10-26 @ 08:14:47
URL: http://vimmelhimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0