finaly!

äntligen är jag klar men mitt uppackande från Irland. Men själva uppackandet var inte det jobbiga, utan jag var lite väl stressad när jag åkte så alla kläder och saker jag ägde låg inte så vackert slängt i alla möjliga lådor i huset, så fick bli en rejäl städning från grunden för att få plats med alla saker!

Så min dag såg ut såhär
Gå upp halv tio när uniflex-dam ringer mig och jag inte knabbt har någon röst att prata med (jag tappar aldrig rösten hallåå!!)
Käka frulle o kolla smallville
Duscha
Fixa rummet
Och nu 12.50 är jag äntligen klar!

Så nu ska jag fixa mig lite, äta lunch, åka ner till stan och fixa ett ärende, åka till Jysk och ta kort på två möbler som jag vill ha till lägenheten och sen åka till farfar! Det går undan, och jag älskar det!!

PUSSSAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0