galen shoppingdag!

kan sammanfatta dagen med shopping, shopping och ännu mera shopping!

men fick med mig en stor o perfekt kattklös-sak till Rasmus med en mus o två bollar gömda i som han kan leka med, det är jag supernöjd med. även en klänning till min födelsedag, 3 par skor, stickad tröja, tjocka vantar och en mössa!
på ikea plev det destu mer, går inte o sammanfatta, men hittade det perfektaste soffbordet, klädhängare o skoställ till hallen, massa fina lampor till superpriser, nya påslakan och tusen andra miljoner saker!
har även köpt tuffaste smörknivarna & ballongvisp
dyr men väldigt bra dag, och med tanke på vad jag fick för pengarna så är jag sjukt nöjd. nu är det bara hallmöbel, kylskåp o en miljon småplock till o fixa, sen är jag done!

och brudar, köpte vinglas för er skull idag för er som tänkte dricka vin på mitt party hehehe!!

nej men skulle egentligen på föreläsning nu, men är så sjukt trött så var rädd att jag skulle somna. så ska bara slappa ikv och lägga mig tidigt, imorgon blir det möte på arbetsförmedlingen.
OCH på onsdag händer något roligt, som har att göra med överraskningen som inte blev någon bra överraskning förra veckan. ni får reda på vad det är, snart hehehe!!

här kommer lite pics:


supervarma stövlar för kalla vinterdagar, assköna!!

kan inte säga mer än kärlek

och desamma med dessa godingar <3

sämsta bilden idag, men kan säga att de är fluffiga o supervarma innuti och tål väta på utsidan

den är mycketmycket finare på!!

väääldigt snygg upptill

gossse! den är mörkblå, men bilden ljuger lite

med fickor på, perfekt o lägga mobilen i

jag <3 mössor

säger bara ikea!!


PUSSSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0