gosan

håller på o gosar ihjäl sig här med mig! gullegrisen min!!

idag har jag väl inte gjort speciellt mycket mer än banken, jobba lite i lägenheten, kolla tv, ätit lunch, packat, handlat mat (o mat-och vattenskål åt rasse hehhe), lekt med milla, ätit tacos (muuuumma) kollat på tv och ätit godis. gottt mmm javet!

kollar även på mitt första idol program för iår, rätt bra, men inget slår the x factor, bara så ni vet. men jag kan inte hjälpa det, peter jöback är så sjukt snygg! det är fan skamligt att han är bög. men han kan gärna få bli min nya bästa bög-kompis om han vill. skickar iväg ett sms senare ehehehe.... eller?

Annars då, jovars! börjar se ett ljus i lägenheten i alla fall. gött kött. hoppas hoppas att den hinner bli klar. nästa vecka blire o gå lös på ikea!! längtarrrrrr, enormt! shopping i mitt hjärta! det bästa är att jag även fått lite försäkringspengar för benbrottet, eller ja typ för ja låg på sjukhus, kläderna de klippte sönder o mediciner. kan det bli bättre timing, neee? ;)

o idag har ja även fått min nya foundation, från cosmo pharma. superprodukter, och imorgon blir det invigning. och snart blir det o köpa mera produkter, när man börjat tjäna lite cash! bra smink o hundprodukter, here i come. skriver mer om det en annan dag!

PUSSSA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0