GÖTT MAAAT

Pasta bolongese med parmesanost
Hemmagjorda vitlöksbröd
Mumsig sallad

FIFAN va gött, det är lyxmat om man bor på Annaharvey!

Längtar efter svensk mat, men om 8 dagar och 15 minuter landar jag i Sverige. SICK! Blandade känslor! Men visst ska det bli skönt alltid! Men också så sjukt tråkigt. pung!

Stort grattis till min papi som fyller år idag i alla fall <3 Snackade en sväng på skype med honom och han mådde bra och var glad för tröjan jag gav honom! Hade dock varit lite roligare och varit hemma och fira honom menmen! Han fick en biljett till Färjestad-Frölunda av Pontus som de ska på, klockren present broshan!! Tänk om jag kunde vara så smart liksom. Men inte då...

Det här blev ett konstigt inlägg alltså, ska nog gå och sova eller något sånt!

PUSSA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0