Is a sky full of lighters

Daisy var snällaste lilla bäbihunden inatt! Hon fick en liten bädd av handdukar och lite saker och leka med och hon var lyckligaste i världen! Blev ännu lyckligare när vi vaknade, och att hon fick sitta i mitt knä efter frukost. Hon måste vara den sötaste ever <3
Att åka bil var också superroligt, försökte ha henne på golvet framför mig men hon klättrade hela tiden upp i mitt knä så hon fick sitta kvar där. Var superintresserad av alla bilar o människor runtomkring! Men att gå in till veterinären var inte lika poppis, fick lyfta in henne. Där inne var hon rädd och kröp ihop på mina fötter och liksom sa med ögonen "snälla, ta mig hem så lovar jag att aldrig hoppa upp på dig med leriga tassar eller bita sönder dina skor"!
Över 17 kg, det är en stor bäbis! Lämnade en väldigt ledsen Daisy babie i en bur där och begav mig till mitt sjukhus, segt som vanligt!!

Idag har jag även hoppat Rickey, Kilanmonjaro, Half Nut, Furby, Serengetti, Sully och Bonnie. Eller kanske inte. Men i min och Maeves lek i alla fall. Vi byggde lego-hinder och hoppade dem! Sprang runt i galopp i nästan en timme, fyfan va jobbigt! Snacka om dålig kondis asså!!

Har även bokat flygbiljett hem nu, 18 oktober (så ska ja lösa mina andra skit-flygbiljetter hemma i sverige då man slipper prata med en turk som knabbt pratar engelska) och städat hela lägenheten jättefint!
Har även packat ner alla mina kläder (ej inräknat underkläder, jackor o tävlingskläder) i min resväska o ska väga den när Sanna kommer tillbaka från ridlektion. Känns som om den väger 70 kg i alla fall! Men måste få någon slags översikt på hur mycket packning jag faktiskt har!!

Internet är bajssegt så ska väl göra något annat än att sitta här!

PUSSA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0