kakeldekoration

sitter och tittar på kakeldekorationer och blir helt till mig. borde sova eftersom jag ska upp rätt tidigt imorn för målning mm i lägenheten, men kollar om och om igen. tror jag börjar bli besatt av inredningssaker HAHA! MEN, kanske är dagt att börja intressera sig nu liksom!!

Tvätta händerna Bacill ™ Kakeldekor
Kolla till exempel denna grabben, hur cool som helst!!!

Zebra 9-delar Kakeldekor 10x10/15x15
eller den här liksom! HÄFTIGT!!


Hade det i alla fall trevligt hos farfar idag, och vi käkade det märkligaste ever, men gud så gott! En kaslerskiva som man bredde senap på. Sedan lägga på en skiva tomat o en skiva äpple. Därefter ost på och in i ugnen i 20 min! Till det strimlad potatis. Riktigt gott!!

Sprang även en räv mitt framför bilen påväg hem, snabb med reaktionsförmågan och behöll lugnet. Är skapligt glad att det bara var en räv och inte min lilla vän älgen om man säger så!

SÅ, kolla minilite mer på dekorationer och sen sängen!

PUSSSA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0