krossa alla fönster

började dagen med mys hemma hos mami och bara ta det lugnt! sen åkte vi in till invigningen av nya träningslagret, fyfan va snyggt, stort och proffsigt det såg ut! ska prova och dansa lite zumba där hehe!!
sen donken, åka till lägenheten och åka ut till stallet. gick in till roger o maggan och sa hej och fastnade där o snacka i ca 1 timme, har ju inte träffat dem sedan studenten! Men Roger hade i alla fall redan mockat åt Mojje så var bara att smöjra in där han har börjat få mugg :(

åka hem o hjälpa pappa i lägenheten ett par timmar! nu är det ganska så rent i alla fall! fick även lillebror att laga mat, wooop wooop!!

lyssnar just nu på maskinen-krossa alla fönster. jag älskar låten. och jag vet att jag är cp och har udda smak på musik fija, men FATTAR INTE HUR DU KAN HATA DEN!!!
har också beställt mobilt bredband, det värstaste värsta. men genom csn kortet, tack, så blev superbilligt. såg nämligen att det går ut imorn ehhehähäää!! så får passa på. tänkte först också beställa en Iphone4s men vågar inte när jag inte vet om jag får ett jobb, min mobil överlever nog ett tag till, men vore gött med en superbra tele liksom! men hittar säkert något fint erbjudande sen också hoppas jag!!

så nu ska ja föra över money till imorn när det blir big mama shopping, lääääängtar! så myser i min oncepeace nu, ska måla naglarna, läsa mig superbok o sova!

PUSSGODNATT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0