Monopoly-king

Jepp slog precis Lara stooooort i engelska monopol, kung! Jag vet inte, har alltid haft en talang för monopol, eller hur mamma? ;) Sanna var muppface och ville inte joina, så förhoppningsvis kanske vi kan få ihop ett större gäng imorn och spela igen, för Lara vill ha revansh heheheh!

Håller på o planerar mitt avskedsparty också, måste kolla med Lynda imorgon om jag kan få låna mobil-hemmet, för vår lilla etta är inte så stor, och jag har bjudit fan över 20 pers, och tänk om alla skulle komma liksom! Plus att det vore gött med lite fler sängar än bara 4 eftersom jag antar att rätt många sover över! Men det känns som om det kommer att bli super! Förutom att jag inte kan fixa spotify premium eftersom spotify inte finns på irland än, och att de ser att min dator bor här. surt. någon som har lust o fixa så betalar ja liksom? pliiis! innan torsdag kväll!!

ska nog duscha en snabbis och lägga mig o läsa!

PUSSHEJ!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du brukar ju äga på monopol skruttan <3

2011-10-13 @ 21:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0