OBOY med mjölk

det godaste jag vet är oboy, eller mer snarare oboy med lite mjölk till. ni lillerudare som ätit frukost, middag OCH kvällsfika vet hur jag blandar... eheheäää

Nej men under my day har det hänt mycket
-upp 7 o vara helt död
-kolla vakna med the voice o det tog alldeles för lång tid och vakna till dock, men blev lite mysmorgon
-
sjukhuset för blodprov
-cykla till lägenheten o måla massa
-lunch o fika hos mormor (tänk 3 timmar)
-åka till Djur & Natur o kolla katt-saker till Rasmus. Köpte lite leksaker o ska tbks nästa vecka o köpa kattlåda & sand, och han sa att jag skulle få flytt-rabatt då hehhheh!!
-åka till lägenheten igen, dock inte lika effektiv denna gång
-cykla hem i regnet o mysa i soffan till Bonde söker fru en timme
-duscha

nuu blire måla naglarna o kolla rosa-bandet galan o förbereda mig för imorn. då händer något spännande, men ni får inte veta något än hehehe!! SURPRISE ;)

pussssa!


Kommentarer
Postat av: Maja

That's what I'm talking about ;)

2011-10-26 @ 22:34:13
URL: http://majagoesirish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0