okejrå..

.."överaskningen" blev inte riktigt som ja trodde idag så skriver när det är på real istället ehhehhee!!

idag har ja o mammi ialla fall ätit på den nya pizzerian på Carls Åby, väääldigt gott som alla andra har sagt. kebabpizza i mitt ♥! Dock blev mamma äckelmätt och nästan not able to work haha!!

förutom att jag köpte lite mer leksaker till Rasmus idag så har jag målat, målat o målat ännu mer! så kom hem här någon gång efter åtta, var liksom inte trött på det, men fanns inget mer för mig att göra just nu liksom!
så imorn ska jag unna mig en liiiten mer sovmorgon och sen lite morgonmys med vakna! sen mera jobb i lägenheten, men nu börjar man äntligen se resultat ialla fall!!!

jag vet att livet låter lite tölit, men vill att den ska bli klar, nununu!!!! träffade btw mina nya grannar, en tjej som är två år äldre än mig o hennes pojkvän. de är nästan klara med totalrenoveringen i lägenheten mittemot så de flyttar in nästa vecka. verkade supertrevliga, göttkött!!

nu blire dö i soffan, PUSSSA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0