Resumé from my trip

Torsdag
Tog tåget till Athlone, o blev upphämtad av Kera, Naoise & Karen! Vi åkte o köpte en dräckt till mig, nyckelpiga, assöt! Sedan köpte vi lite spök-dekorationer och småsaker och hämtade upp Danielle o drog till huset! Naoise lagade mat, vi andra dekorerade och sen blev det fixfix innan alla kom! Kan bara säga att kvällen var sjukt jävla rolig och värd, och jäääävligt crazy. Jag har de bästaste, sötaste och roligaste vännerna ever asså!!
Blev att knö i en 1.40 säng med Naoise o Jayne, men inte lätt att sova bredvid Jayne när hon hela tiden försökte knuffa ut mig ur sängen! Men tror hon gav upp efter ett tag för vaknade av att hon låg och krullade ihop sig nästan på mig! Söt!!

Fredag
Rätt slapp morgon och sedan 100 års bussresa ner till Cork! Evelina hämtade upp mig o så åkte vi till hennes hus och ja bytte om och fräshade upp mig lite och så drog vi in till Cork för part party! Träffade massa trevligt folk och det var jävligt kul!!

Lördag
Evelina väckte mig halv tio men sen låg vi o bara pratade i säkert 2 timmar!! När vi ätit frukost o sådär så åkte vi till Kinsale, super mysigt! Käkade pizza och hade det gött. Sedan körde vi, körde o körde, LÄNGE! Åkte runt vid kusten, stannade vid två stränder, den ena plockade vi snäckor på! Mys!! Sedan åkte vi till en liten stad ja inte minns namnet på o käkade glass!!
Hem typ bara vända o ut igen! Denna kväll var lite lugnare o slutade med att vi var på en klubb med +21 tror ja med 5 supertrevliga spanska tjejjor!!

Söndag
Sov vi läääänge! Sedan drog vi till Blarney Castle. Superfint, och det var en sten man skulle pussa på, men grejjen var den att man fick ligga ner och där huvudet o axlarna var var det ett stup ner (huuuur många meter som helst, längst upp i ett gammalt jävla slott, tänk er) och så skulle man pussa stenen uppochner. JÄVEL VA RÄDD JA VAR!
Därefter åkte vi till Willow köpcentrum, jag beställde en regular meny på någon hamburger-ställe men fick en giant! Och ja tryckte ALLT! Omg värsta ja ätit! Handlade iaf minilite på Pennys också, en tröja, blommig med dragkedja halvt därbak, supergullig. Och örhängen och ett halsband! Sedan blev det milkshake-bar, köpte en med After Eight, SÅÅÅÅ GOD!
Åka in till stan för att åka hem, 10000 timmar på buss o nästan fast i Port Laoise klockan 11 på kvällen för att ja hade en cp busschaufför som inte visste vartifrån Tullamore bussen kom ifrån. Men tillslut löste sig!!

Kan nog säga att jag haft den bästa helgen på LÄNGEE!!! Lätt!

Nu ska jag in och laga mat, blir iaf vitlöksbröd, så får hitta på något till det!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0