så mycket att berätta!!!!

och kan börja med att säga att jag fick min födelsedags och julklapp lite tidigt i år. Jag fick en lägenhet.
EN LÄGENHET!
asså omg mina föreldrar är helt crazy. En supersöt etta som de renoverar från djupet just nu, och som jag vet kommer bli den mysigaste ever. Så ska hjälpa mamma nu med slitet så den blir klar till min födelsedag. Då ska jag och min älskade älskade kissemiss Rasmus flytta in!!

Och på tal om Rasmus så ska jag äntligen få träffa honom och Gosan imorgon. Och såklart Julles katt Snuffan också. Men så jag har saknat mina fina katter <3 Kommer dock bli tomt att inte bo med Gosan men hon trivs som fisken i vattnet på landet, men Rasmus som inte får vara ute (ni som känner honom know why) och inte går ihop med Snuffan alls ska testa att flytta in med mig istället. Tror det kommer bli super, han är ju största myskatten ever!!

och så avskedet från annaharvey då. Värst var att säga hejdå till djuren. Gick först ut till Dunlickey som först blev skiträdd när jag klättrade in i hagen så fruktansvärt tidigt. Han såg mig inte komma gåendes. Men när han såg att det var jag kom han fram och gossade lite. Klart det vattnades lite i ögonen men det var fortfarande okej. Han följde efter mig hela vägen genom hagen tillsammans med Georgia och de stod och kollade efter mig när jag gick, hur gulligt är inte det då?
Därefter gick jag till Cindy och pussade hejdå, men stannade inte så länge för det började kännas lite jobbigt där. Så gick in till Killy i hans box där han stod och mumsade på sin frukost. Där brast det, inte sån där okontrollerad crazy gråt, men nog kom det tårar. För honom kommer jag sakna, enormt. Den fina, stooora bäbishästen som bara var så jädrans bra. Som jag inte gillade i början (jag ogillade honom inte, men var liksom inte min typ av häst) men som jag bara tyckte mer och mer om och sedan blev lite kär i.

Hundarna och Garfield var också svåra att säga hejdå till, dock kunde jag inte hitta Daisy...:( Polly försökte följa med i bilen, hur gulligt var inte det! Alla människor var inte lika jobbigt att säga hejdå till liksom, jag kan ju hålla kontakt med dem så som jag inte kan med djuren. Evelyn var gullig och kom över sådär tidigt på morgonen för att säga hejdå, även fast hon började jobba 2 på em!!

Kom till flygplatsen för tidigt och det var segt. Köpte mig ialla fall min efterlängtade hoodie med IRELAND på, har tänkt köpa en lääänge men har aldrig blivit av. En grön, såklart, jättemysig. Har den påmig nu hehehe!!

Halva flygresan var okej och halva var monster. Kändes som lissebergsbanan mer än flygplan! Men det gick bra. Regnade värre än på Irland när ja landade, mums! Och just när jag står i kön till passkontrollen i Sverige så ringer Paddy (ena instruktören på gården) som är skitledsen över att han aldrig han säga hejdå och att jag var tvungen att lova att jag kommer tillbaka så fort som möjligt.

Jag har i alla fall världens bästa pappa som kom och hämtade mig och vi käkade kebabtallrick i Katrineholm. Inte den godaste jag ätit men gud va gott med kebab liksom!!!



Så idag har jag målat lite i lägenheten, lunchat med mammas o åsa (makaroner o falukorv, fatttta va gott, har aldrig uppskattat det så mke), ögonshoppat lite skor, varit hos läkaren, suttit och pratat med lillebror i hundra år, ätit hemmagjord pizza, kollat tv, varit med pappa till affären och käkat glass. Rätt gött! Imorgon ska jag försöka lösa jobbfrågan i alla fall, eller göra mitt bästa så att säga! Feels good!! Skriver mer imorn!

PUSSSSSA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0