skrattar så jag gråter

okej, här kommer min sjukt dåliga humor, men förhoppningsvis kan någon därute få sig ett gott skratt av detta...


INSTRUKTIONER FÖR IDIOTER
- insektsspray: dödar alla insekter. varning- farligt för bin
- motorsåg: försök ej stoppa med händerna
-
på en hårtork: använd ej när du sover
- färdiglagad, frusen mat. severingsförslag: upptinad
-
japansk hushållsassistens: ej att använda till det andra ändamålet
- på sömntabletter: varning, kan orsaka trötthet
-
på hostmedicin för barn: kör ej bil efter att ha tagit denna medicin
- på julslinga: för innomhus- eller utomhusbruk
-
på jordnötspaketet: varning, kan innehålla spår av jordnötter
- på annat jordnötspaket: öppna förpackningen, ät innehållet
-
fiskgratäng: produkten är varm efter uppvärmning
- på en pommes frites: DU kan vara vinnare! inget köp krävs. läs mer i förpackningen. (förslag för snatteri...?)


OKEJ, nu ska jag ge mig hehehe
ja blev underhålld iaf
kunde inte sova länge idag, hm wierd
kolla lite tv, fixa mig o sen ööööööret, wooop wooop
kommer med mina shoppingbekännelser senare

PUSSSA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0