slapp möra

har inte hittat lynda idag, hon har liksom gömt sig och svarar inte på mobilen, så har inte jobbat idag, alls!
Men slappade med en gött film i sängen först och städade lägenheten sedan! Plus att jag satt upp lite kort på väggen,skulle ha gjort det för länge sedan menmen. Nu kanske ni undrar varför jag gör det en vecka innan jag åker hem liksom. Men de flesta korten är hemifrån, tänkte att de kunde få mig att få hemlängtan så jag ser fram emot min hemfärd ännu mer liksom!!

Och måste bara visa er mina *host* supervackra naglar jag fixade igår kväll halft i mörkret, såhär går det när man är rastlös och lite retard!!



Vill också göra en ny blogg, men alla tänkbara namn är ju upptagna, s-u-r-t! Om ni kommer på något kan ni väl säga till liksom!!

Nu ska ja gå o kolla om jag kan hitta Lynda, PUSSHEEEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0