Tjafan!

Idag var ja duktigast! började dagen med en joggingtur. Men fyfan va dålig kondition, typ bara 2 km men trodde ja skulle dö! Inte bra o vara sängliggande i 3 veckor o sen inte göra någonting!! Tog även en promenad med Sannis efter hon slutat och därefter gjorde vi pannkakor, jummmii!! Movienight, bridemaids. Den var inte så bra, eller lite rolig här o där, men inte den bästa ja sett liksom!

Så imorn em tar ja tåget o åker till Athlone till mina bruuuudar för halloween party. Förhoppningsvis kommer ja hitta nån fancy dress där *hoppas hoppas*! Synd att ja inte hade mer tid, då hade jag ältt velat vara banan (bara för att jag verkligen hatar bananer) eller super mario! Fett snyggt asså!
Sedan på fredag tar ja bussen (7 år) till evelina i cork och är där i helgen! Det ska verkligen bli super roligt asså :D Cant wait!!!!

anyway, borde lägga mig nu, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0