benmassage av chefen!

Denna dag har varit det mest konstiga av dem alla sen jag kom över skulle jag tro... Men jag har jobbat i alla fall och förmiddagen gick bra, jag är seg och inte supermycket energi men har till och med kört fyrhjuling! Lara red en kortis på Killy och så hoppade jag upp och skrittade när hon var färdig. Det kändes underbart och vara tillbaka på hästryggen igen!!

Min käre chef frågade mig i alla fall idag när jag sa att jag fortfarande inte ville äta för jag ändå inte kan behålla maten, om den kommer upp igen eller går igenom kroppen för fort. Han uttryckte sig på ett ganska roligt sätt dock, men hallå, inte direkt det man vill snacka med chefen om. Speciellt inte när han står och slevar upp mat till sig själv haha!!

I alla fall under lunchen fick jag kramp i vaden, liksom så man överlever, men jävligt ont. Efter över en timme går jag in till Linda som gör någon form av massage, blir bättre för en stund, men sedan kommer det tillbaka igen. Så den stannade kvar, men var okej så att säga. Men efter någon mer timme blir det värre och värre. Jag försöker bita ihop men hallå, det gjorde sjukt jävla ont. Även Sam försökte sig på någon form av massage i sadelkammaren haha!!! Bättre någon minut och sämre igen... Tillslut var jag i alla fall tvungen att gå in, kunde nästan inte gå för det gjorde så bajs-ont! Så kollade en film och när jag låg helt stilla så gjorde det inte ont, men så fort jag rörde mig minsta kom det tillbaka, inte superont, men fortfarande ont liksom! Och har fortfarande ont och har förflyttningssvårigheter, ser ut som jag vet inte vad hahaha!!

Men en god nyhet är att jag har ätit idag, woop woop. Jeremy lagade pasta o tomatsås och jeeeeesus vad gott det var. Åt inte mycket men jag verkligen njöt av det! Och magen har än så länge hållt sig på min sida så hoppas hoppas!! Nu blire måla naglarna, kolla lite film en stund och sen sova för imorgon är det nya tag!

PUSSA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0