can it be worse?!?

Sista lövet har falligt nu. jag har hästförbud i FYRA månader. eller skade-risk-förbud i 4 månader. KAN NI FATTA?!?!? Eftersom jag har en blodsjukdom är jag redan i riskzonen för att få inre blödningar o sådär skit, men nu när jag äter denna gulliga medicin så äre dubbelt upp. Alltså om jag skulle få en spark/ramla av är risken för inre blödningar FÖR stor, vilket kan leda till att blodet går upp i hjärnan på mig och jag dör. Kul information :(

så det betyder att min tid på Annaharvey farm är slut, efter bara 3 månader. hela min livsplan är crashed. och jag är ledsnast i världen, vet inte hur många tårar som fallit på mina kinder idag. o nu kommer de igen, kan liksom inte ens tänka tanken.

jag som fick panik först när doktorn sa att jag inte fick rida på 1 månad. men som så var fallet hade jag kunnat stanna här. men de har liksom ingen användning för en människa som inte ens får vara i närheten av hästarna. så mycket har vi inte att mocka och smörja liksom. så så kul är mitt liv just nu!!

Men Lynda sa att om jag ville hjälpa till med gästhuset några veckor så får jag stanna och göra det, och tror inte att jag ändå får flyga än. Så har lite tid att avnjuta i alla fall, men dock inte med mina fina fina hästar. hur ska jag kunna åka ifrån min vackra Killy? Eller Cindy, mitt lilla galna yrväder. Och varför ska inte jag få utbilda vackra Dunlickey? Varför ska inte jag få rida min första hunter trials ever, varför ska inte jag och Killy få åka ut på tävlingsbanorna i vinter? Det var ju liksom det som var planen. och det funkar liksom inte längre. och får inte ens rida mina fina hästar hemma i Linnebäck. jag som har längtat efter Mojje mustang!
livet är skit, så jävla jävla orättvist!

måste sluta nu innan jag tjuter sönder. men så är fallet i alla fall. hatar mitt liv. hejdå!


Kommentarer
Postat av: mamie

Lider med dig gumman <3<3

2011-09-23 @ 21:07:16
Postat av: Andréa

Men du kommer hem å fixar ett lugnt och fint jobb ett halvt år å så åker du tillbaka när våren kommer. Irländsk vinter är tydligen skit i alla fall!!!

2011-09-24 @ 00:42:26
Postat av: McBeaver

Håller med Andrea där! Släng på den positiva inställningen så kommer 4 månader vara över på ett kick och du kan göra vad du vill sen! :)

2011-09-25 @ 13:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0