Fy fan vad härligt

Idag var Dolores här, en lite äldre dam som är en sjukt bra ryttare och gamal dressyrdomare och skulle provrida lite hästar. Hon hyr alltså häst från Sam under vintern och är borta och jobbar under sommaren. Förra året hade hon fina Natal men Orla hyr henne detta år så vi tog in Killy och Cindy till henne till att börja med. När Evelyn berättade om Cindy sa hon nej direkt men sa att hon kunde testa Killy när jag berättade om honom, men att hon förmodligen inte ville ha honom eftersom han var så stor. Men efter att ha provridit typ 15 minuter blev hon kär, som alla blir när de rider finaste pojken!
Så hon ska hyra honom! Blev verkligen jätteglad, då vet jag att han hamnar i bra händer nu i vinter :D

Har inte direkt jobbat så mycket idag, bara städat sadel och foderkammaren med Evelyn. Men har även umgåsas med Sanna o Maeve och sådär! Göttt!!

När jag kommer hem, då ska jag fixa en snygg header, eller byta design helt på bloggen och så kommer det mycket mer bilder. Problemet med att ladda upp bilder här är att datorn är seg plus att internet är helt galet segt, tar normalt en halvtimme o ladda upp EN bild. Därför en tråkig blogg utan bilder!!!

Nu kom Sanna så nu blire kvällsmat, SEYAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0