Goes forward

Har sovit hela natten! Men blev väckt av en äcklig liten flugjävel som envisades med att sitta I mitt ANSIKTE, och såfort jag vevade bort honom så kom han tillbaka... Vad är det för fel på flugorna på Irland, de ska alltid vara så äckligt närgågna... Men det bästa var att jag mådde rätt bra när jag vaknade. Och jag mår fortfarande bra. Så idag ska jag testa och äta lite mer liksom. Måste börja jobba igen, dör av tristess här, hallååå kom och underhåll mig !!!

Nej men satt, verkligen supernöjd över min "kollektion" på H&M nivet, där man kan "klä" sin egen modell med alla kläder som man kan köpa på H&M? Oj väldigt konstig mening, men tror ni förstår. Hoppas jag. Bruden var i alla fall skitsnygg och skulle bara kolla efter en ring till, och då la internet av. Eller inte själva internet, men datorn liksom. m å s t e _ s t a r t a _ o m! FUCKIT! Ge mig en Mac Book pliiiis!

Nej men ska nog faktiskt klä på mig kläder idag och gå ut en sväng för att få lite frisk luft och försöka bete mig som om jag är levande i alla fall! Men jag tror jag vet vart jag fick sjukdommen ifrån, ifrån Joe, som till och med låg inne på sjukhus för det! Härligt...

Måste bara säga att man får sjukligt jävla ont i nacken av att ligga/sitta i en vecka. Speciellt när ja har typ 30 kuddar för tillfället (ni som känner mig vet att jag bara har halvtjocka kuddar, två st som ligger bredvid varandra, inte på) men när man mår illa vill man ju liksom inte sova helt platt! Så för tillfället behöver jag min mamma så hon kan ge mig massage! Bokar minst 3 st massage när ja kommer hem mammi, bara så du vet, så hoppas du inte har alltför många kunder ;)

Skriver mer senare
PUSSHEJ

Kommentarer
Postat av: Maja

Tveeeksamt ;)

De andra två då? Har de bestämt något om dom? Ska skorpan fortfarande bli skolponny/häst?

Georgia??

2011-09-09 @ 12:59:07
URL: http://majagoesirish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0