good job dude

idag har jag jobbat, ensam! eftersom Lara hade sin lediga dag. Var inte den snabbaste men jag jobbade hela dagen, det är huvudsaken! Krampen i benet är borta men ersattes av en annan konstig smärta=vääääldigt ont när jag står upp o har benet rakt, okej om jag har benet böjt liksom. Btw så ringde min doktor mig idag o sa att de fått provsvar o att jag hade infektion o grejjer o undrade hur jag mådde i musklerna. berättade såklart om kramperna mm o hon lät nästan lite orolig. men jag ska i alla fall in igen imorgon, kanske några mer tester och förhoppningsvis något som hjälper mot musklerna!!

Tog ut Cindy för en hack idag i alla fall lite överallt. MYYS! Bara sådär skritt o trav och vada runt i vattenhindrena, och gud vad hon började leka med vattnet, sötnos!!
Dunlickey fick sig en longering o ja är grymt besviken. han var seg, ointresserad o bara jävlig idag. inte som han brukar, måste ha haft en dålig dag asså haha!!

Och cobbarna är väldigt gratis. Söte lilla tjocka Jack lyckades hitta ett litet lilla kryphål som var utan snöre när jag vallade in dem (hela vägen är liksom inramad med rep så de inte kan smita någon annan stans än ner till stallet..) Men då ska jag även tillägga att detta "kryphål" var en superbrant slänt liksom(som någon förmodligen inte trodde att en häst skulle kunna klättra upp för, eller i alla fall få för sig, så de satt inget rep där)! Han tog i alla fall med sig två vänner på utflyckten, Basil och Jasmin! Så de kom på helt fel sida om snöret. Stackars Serengetti som inte kan leva utan sin bästis Jasmin var helt förkrossad eftersom hon var på fel sida och dampade loss totalt.
Okej, efter mycket om och men löste det sig,  jag lyckades få in alla hästar i stallet, men jesus vad förbannad jag var! Kan dom inte bara vara lydiga och gå där de ska gå, som ponnysarna alltid gör :P

Så om ni vill ha en häst äre bara att komma till Annaharveyfarm under natten så ger jag bort dem, speciellt några av dem!! Men ni får inte säga något till någon!

Skämt osido, men när man är trött o har ont i magen vill man inte ha vrånga hästar. Men det är alltid DÅ de är vrånga, är det inte underbart?

Nu blire film en liten stund o sen sova, gonatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0