Hej magsjuka!!

Min tripp till Athlone blev inte riktigt som väntat... Hade ont i magen när ja åkte, okej, men det brukar ju gå över, eller hur?? Nej men kände liksom inget på kvällen/natten sen, vi var ute på nattklubb och träffade massa massa fina gamla vänner som blev helt vilda! För ingen visste att jag skulle komma hihihehe!!
Men natten och resten av dagen spenderades på toaletten/i soffan (sov i soffan, mjukt men lite för kort) i Sams supertrånga sovsäck igen! Trodde jag fått min första bakfylla ever!! Nej men runt kanske 3 frågade Linda o Ruarie mig om jag ville med ut och shoppa, som vi bestämt dagen innan. Trodde jag mådde bra då, för kändes okej när ja vaknade liksom. Borde inte ha följt med!! Efter en äckligt hulkande incident i en alldeles för varm affär åkte vi återigen hem igen! Resten av dagen/em spenderades i ryggläge!!

Gårdagsnatten och denna dag ska vi inte tala om. Eftersom jag inte ätit något på jag vet inte hur länge så var svimningar väldigt nära till hands och tror jag svimmade två gånger inatt! I alla fall runt tre kom Lynda in och sa att jag var tvungen att åka till doktorn, så jag lyckades på något sätt ta mig dit (kunde knabbt stå på benen). Snel tjej i alla fall som sa att jag hade någon (namn?!?) bakterie i magen, som går runt i hela Tullamore för tillfället. Det brukar normalt pågå i 7-10 dagar, looovley!
Så sängläge för mig, ingen mat o bara vätska. Hon sa även åt mig att köpa energidryck så lynda fixade poweraid åt mig och jag känner mig som en ny människa. Helt seriöst!! Klarar av att stå upp i mer en 5 sekunder i alla fall! Men fortfarande sjukt mag-kramp, eh ja! Så ska försöka få en någolunda god natts sömn.

HEJRAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0