herregud!

Blir så trött på min rumskompis! Man kan säga att hon verkligen inte är van att bo tillsammas med andra människor, ibland undrar jag om hon har ett helt eget hus där hemma i Tyskland?
Normalt går hon och lägger sig ÅTTA varje dag, kan ni fatta hur tidigt det är? Någon gång väldigt sällan kan jag också göra det, men det är om jag är sjuk eller kanske inte sovit på ett dygn eller så.
Men grejjen är den att jag får inte ha minsta lilla lampa tänd, inte göra minsta lilla ljud. Om jag ska duscha (jag är en människa som älskar att duscha precis innan läggdax) så måste jag göra det innan hon lägger sig. Får inte ens sitta vid datorn lite, får inte ens kolla film med hörlurar (fast det gör ja ändå varje dag)!

Sanna har gett henne ett par hörlurar till telefonen, jag har gett henne min ögonmask, vi har sagt till henne att hon kan sova i underslafen på övervåningssängen och ha ett lakan eller filt runtom så inget ljus kommer in, vi har sagt åt henne att köpa öronproppar, men hon lyssnar inte. Som med allt man säger till henne!

Börjar faktiskt bli väldigt jobbigt, och är glad att jag åker hem snart. Men i alla fall igår, så sitter jag och försöker lösa jävla skit-flygbiljetten och det går inte och så skriver jag med mamma o andrea på fb, om just det liksom. Tjugo över tio säger hon: Kan du inte fortsätta med det du gör imorgon, för klockan är faktiskt TJUGO ÖVER TIO occh det är dax för dig att sova nu. Som om hon vore min morsa?!?!?
Jag sa det, att jag är inte trött, men om du vill sova kan du få låna min mask och så kan du lyssna på musik eller något om du stör dig så. Men det gick inte alls kan man säga... GOOOSH!

För det är ju inte så att halv elva är specielt sent när man går upp tio över åtta nästa dag, och jag behöver inte sova mer än 12 timmar/natt för att vara pigg. Gud, väldigt akward!! Och jävligt jobbigt, snart flyttar jag ut sängen i köket asså!!

Så nu blir det doktorn i alla fall, och idag har jag plattat håret för första gången på kanske 2 månader. Såg ut som ett råttbo, och gud, jag har faktiskt ganska så långt hår när jag plattar det. Men det blir liksom inte attt man gör det med det jobbet jag hade. Men kanske ska börja med det igen, det är ju faktiskt inte så att jag har något fårfluff och så har jag en superplattång så räcker att bara dra någora drag liksom!! Anyway, see u later, och jag hoppas på ett kort sjukhusbesök!

PUSSA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0