Jag hatar min dator

i alla fall just nu, eller faktiskt varje dag. Han låter som bara den, är seg som bara den, hänger sig hela tiden och är bara allmänt störd! Så gör mitt bästa nu (så tråkigt) att rensa igenom ALLA bilder, och se till så att alla bilder även ligger på externa hårddisken som en back up och får hålla tummarna att han överlever till jul när han ska få åka tillbaka till sverige igen och någon smart människa där ska få fixa till honom igen. Någon frivillig där hemma?

Anyway mår super nu. Eller det var en väldans överdrift. Men jag mår bättre, fortfarande ont i magen, ja men inte sånna där super kramper längre i alla fall. Har under dagen fått i mig en kopp soppa och ett degistivekex. Alltid något! Och jag har inte sovit en enda gång idag. Vilket jag verkligen känner nu så ska nog snart nanna tror jag...
Nej men grejjen är den att om jag sover för mycket på dagen blir det svårare och sova på natten och då har jag väääldigt tråkigt eftersom jag inte får göra minsta lilla ljud eller ha något ljus tänt om Lara vill sova, för då kan hon inte (tacka för att ha levt på internat i 3 år och aldrig haft några speciella sovproblem) och denna vecka har hon lagt sig mellan 8-9 varje dag. Så där har jag legat, men bajsont i magen, inte trött alls och försökt tänka på något annat. Inte det lättaste!

Kan i alla fall medela att Mandela blev såld på the sales idag, underpris dock, bara 3800 euro men han är såld i alla fall, och det är det bästa! Så vi får hålla tummarna att Dunmore kommer att bli bättre ridhäst snart så vi även kan sälja honom! Så, nu är jag trött, ska nog läsa min bok nu faktiskt! Hörs imorn!


PUSSA!


Kommentarer
Postat av: Maja

Skulle inte ricky också säljas??

2011-09-08 @ 23:39:57
URL: http://majagoesirish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0