lite avskavd sådär

slängde mig precis i sängen o slog i armen i elementet, så där cp ont så man nästan gråter liksom. kollade o såg att jag även skavt av ett lager skinn, mys! Så nu är ja sådär fint lite ljusrosa då andra-lagers-huden titat fram! var dock inte så mycket att blod kom i alla fall, tack gode gud. vet inte hur ja ska förklara för doktorn imorn att ja skrapade upp hela armen på elementet när ja var ivrig o sätta mig vid datorn... tror nog att de kastar in mig i ett vadderat rum för de kommande 4 månaderna isf...

ska försöka mig på igen o boka om min flygbiljett, det cepade sönder helt förut och gud va arg jag blev. har inte heller så stor lust att ringa ryanair för kostar fan 1 euro/minut o gissar på att det är väntetid o skit. och har inte så mycket kredit på mobilen för tillfället!
har sjukt mycket överskottsenergi nu o vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, men ska ge ryanair en ny chans och om de inte funkar går ja nog ut till stallet igen o kollar när Sanna har ridlektion! låter som en bra plan!

PUSSHEJ!

(försökte ladda upp en bild på två giraffer från dublin zoo i somras, men gav upp efter 5 minuters väntan....)

PS. Gissa vilken film jag och sanna kollade på i måndags?!?! Joo The Smurfs! SÅ BRA!!! hehhehehe D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0