Men hej!

Åkte till sjukhuset idag och fick sitta o vänta i 1,5 timme innan de hade tid med mig. Fick en spruta  magen pang bom (tog en halv minut) fick ett piller i en burk som ja skulle ta senare på dagen och sen var jag klar. Jävla lång väntetid för mindre än 5 minuters besök!

Annars har jag väl inte gjort något mer intressant än att kollat på film, ätit, duschat och bara sänggöttat mig som inte är så gött längre måste jag säga! Och så har jag skypat med min käre papi i lite mer än 1,5 timme! Med några avbrott. Fick även en liten snabb pratstund med brormin och fick se hur han ser ut nu förtiden hehe!

Så imorgon blire blodtester, alltså ska jag infinna mig på sjukhuset 11, sedan vänta där efter att blodtesterna tagits i 2 timmar. Beroende på resultaten ska jag antingen eller antingen inte få ännu en spruta i magen (AJJJJ!!!) För fy i helvete vad de gör ont. Och länge efter, över en halvtimme och det liksom bränner. Är helt öm i hela nedre magpartiet och har små blåmärken...

Börjar även få typ skavsår i knävecken av den jävla stödstrumpan som jag ska ha på mig varje dag i ett halvår. Och jag har haft den i typ en halv vecka?!? Hur ska detta sluta.. -.-

Det enda jag vill är att smärtan ska vara borta, att jag kan börja rida mina fina fina hästar som står där ute i hagen, och träna dem. Att förbereda Killy för alla tävlingar vi har framöver i vinter, att få igång Cindy så vi kan börja hoppa igen, lära Dunlickey att bli en riktig ridhäst och sedan börja med de andra 7 vilddjuren som vi ska tämja.
Jag vill inte vara dubbelt upp blödbenägen, vill inte bli förbjuden att rida, och vill inte åka tillbaka till sverige. jag är inte färdig här än, har många månader kvar som jag ska utvecklas som ryttare och hästmänniska och jag har många mer hästar att rida. Så får hålla tummarna att mitt blod ska börja sköta sig och att jag kan göra någon form av kompromiss med läkarna här! Vill vara kvar, vill vara kvar, vill vara kvar!! Så det så!

Så nu ska jag ta min huvudvärk och försöka sova!
GONATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0